Saturday, March 28, 2009

MTest &KPLi

huhu..semasa baru nk menulis entry lampu seluruh rumahku terpaksa ditutup sempena menyokong kempen menutup lampu for 'Earth Day'...=)

pg td aku gi exam MTest.huhuu..akhirnya, aku akur dan dgn rela hati gak nk try apply KPLi. 1st time aku sit for this exam. course yg dipilih adalah Matematik!(bole ker?)

tempoh masa exam tak la lama sgt, cuma 2jam 30 minit je. kalo exam SPA berjam jam dr pg smp ke petang.letih makk~(dok teringat anak kt umh je nnt). soklan-soklan nye pn takla se tough soklan SPA, tp tetap gak mencabar IQ aku yg dh lama tak diservis ni.huh..~ hanya 5 set soklan yg merangkumi kuantitatif, verbal, analitikal,insak dan english.

hopefully, aku lulus dengan cemerlang dalam exam ni dan berjaya dipanggil utk ditemu duga nnt, insya ALLAH..
(harap-harap adalah rezeki utk anak ummi nnt...aminn)

No comments: