Monday, December 28, 2009

monday yg sangat blues

sgt malas arini utk bekerja.sungguh tiada mood..kenapa ye?
mungkin mood bercuti masih ada lagi..
mungkin hati ini dh tertinggal di Labuan menemani en asben ter chenta!
kisahnya...
smalam aku dan hero kecilku, Mufazzal Syahmi br pulang dr Labuan setelah 10 hari menghabiskan masa menemani abahnya di Labuan. seronok+bahagia+ tenang je rasanya bila dpt luangkan masa bersama famili tersayang tanpa memikirkan soal kerja.
yaa..sungguh indah+relax saat2 emas itu!
10 hari di Labuan aku lalui seperti hari2 sebelum aku ada kerjaya. sangat berbeza rasanya masa/hidup seorang isteri+suri rumah sepenuh dengan masa+hidup seorang isteri yg bekerjaya. ada kala masanya rasa mcm taknak kerja je..nk tumpukan sepenuh perhatian utk suami& anak. tp apakan daya 5 tahun mama&ayah hantar belajar tinggi2, takkan nk gantung je segulung ijazah tu kn?rasanya jasa mama&ayah hantar aku belajar tinggi2 pn tak habis terbalas lg.mungkin sampai masanya nnt, aku akan tinggalkn juga kerjaya demi kepentingan suami&anak..
hmm..ya. ade perkara yg lebih serius perlu difikirkan.yaaa...aku akan cuba berusaha untuk memohon pertukaran kerja ke Labuan. tak sampai hati rasanya nak biarkan suami ter chenta hidup kesorangan kt sana dengan makan pakai yg kurang terjaga.aaa..sedihnya tiap kali memikirkan hal ni..
ok la..takmo cerita panjang. nnt terlebih emo pulak. aku ni dh la memang sedia cepat emosional. tambah2 bila memikirkan hal suami& anak. biasela..hati seorang isteri& ummi.. =)
next entry akan ku update gmbr2 cuti aku di Labuan bersama suami& anak tersayang. happy+bahagia je ummi tgk Mufazzal biler dapat jumpa abahnya..
to abah Mufazzal@ yayang:
tq dear for spending the bestest time with us!
ummi& Mufazzal saayanggg sangat kt abah.
abah tunggu kami datang sana yer..
mane tau ader rezki, ummi& Mufazzal akan terus blk sana lps ni,
moga segala urusan kita dipermudahkan ALLAH SWT.

No comments: