Friday, January 29, 2010

Ladies Nite P.U Labuan

Event ni sebulan yg lps 26 Disember '09, kebetulan ms aku blk cuti di Labuan..cuma br sekarang nk update. tak kira gak, janji update sebab since kahwin, mmg dh tak pernah lg aku gi mesnite dgn en hubby. anak dh nak msuk 2 thn (dan nak masuk 2 pn) br berpeluang gi lagi.dolu-dolu ade dua kali aku gi, tu pn ms tu status masih awek En Azwad lg.hehehh..

Kira event ni utk meraikan wanita-wanita yg bergelar isteri(especially!) yg selama ini umpama 'tulang belakang' suami, yg byk membantu+support suami tercinta di dalam karier dan kehidupan harian, specially bagi kami2 yg jauh dr saudara mara di perantauan ni..ewahh~(wat ms ni hubby aku je la yg di perantauan jauh dr saudara mara..)

so far ok la event mlm tu..wlpn esok pg tu aku dh nk blk semenanjung..pergi tetap pergi. bukan ape, saje nk tgk camner pulak AirForce nye event..before ni yg anjurkan Navy. so lain org lain caranya..yg pasti komander pangkalan Labuan masih steady meady, hensem bergaya. serius segak org nya wlpn sudah berumur.(anaknya pn rs nya dh nk hmpir sama dgn usia aku kot). "abang jgn jeless yee"..
tp mmg..hubby aku pn akui, dan aku rs hampir semua org akan berfikir mcm aku gak (",)

Mufazzal? hehe..terpaksa ummi dan abah tinggalkn di rumah ibu Raha dia..takpe Mufazzal ade geng; ade abg Adam, ade adik Madina boleh main sama2..wlpn mula2 tu nangis sakan tak ingat. ye la..sape tak susah hati tgk ummi dan abah pakai lawa2 pastu dia kena dok umh org..kesian anak ummi..tapi takpe..anak ummi good boy, kejap je nangis..pastu main2 tak ingat dah.cuma bila jap2 ingat je dia mencarik ummi nye..~
*gambar di grab dr fb abah. sorry yang..i ceroboh masuk fb mu.. =)

No comments: