Tuesday, May 25, 2010

Happy Anniversary

[25 May 2007- 25 May 2010]

HAPPY 3rd Anniversary utk saya dan En Azwad.. :D
diam tak diam dh 3 thn kami bahagia hidup bersama.
Alhamdu Lillah..Allah telah berikan jodoh yg terbaik utk saya.
im hepi with you, dear...

Thn ni juga adalah thn pertama kami dpt bersama utk celebrate our anniversary (tak celebrate maner pn)..as long my suami terchenta ade di sisi itu sudah cukup melengkapkan hidup saya& menceriakan hari yg amat bermakna ini..

tenkiu sayang for everything..
tenkiu for da great Sa*sung Jet
tenkiu for da luvly Medela S*ing & Le*sa Set
tenkiu for all the greatest gifts! hehee..
suke..suke..suke.."timer kasehhh...." (tiru gaya Mufazzal cakap) :P


**********
My deary Yayang . . .
You have enriched my life in so many ways.
You've turned the simple, everyday things into special occasions..
You’ve opened my mind to a new world of possibilities..
You’ve shown me beauty that I wasn’t able to discover on my own..
You've change the way I see my self..for the better!
You've helped me see a future filled with promise..
And you've filled my heart with a love I truly cherish..
Thank you for being you & for loving me..~
**********

dan ini, utk abang..
ayang dedicated this song to you...
our love song for this year...;)

Di dalam hatimu
Telah aku temukan
Erti kebahagiaan
Bersama dirimu
Aku merasa bererti

Sanggupkah dirimu
Untuk bertahan
Hingga waktu tak berjalan
Mencintaiku
Walau bintangku tak terang

Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini

Betapa hidupku takkan pernah sama
Bila kau tinggalkan ku
Tetaplah disini saling memiliki
Selama-lamanya

Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini
Tiada erti semua bila kau pergi

Genggamlah tangganku dan peluklah diriku
Saatku jatuh nanti menangis sepi

Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
Cintailah aku sepenuh hati

Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini
Tiada erti semua bila kau pergi
*************
lagu: Cintailah Aku Sepenuh Hati
artis: Ari Lasso

2 comments:

yana said...

wahhh suke jugakkkkkkkkk!!!!

syue said...

congratz angah!