Saturday, September 4, 2010

Dia Milikku

ini pesanan dr seorang wanita yg bergelar isteri kpd En Ahmad Azwad a.k.a Wad_kembaq @ aBen untuk aweks-aweks, kakak-kakak, adik-adik, mahupun makcik-makcik di luar sana yg coba-coba @ interested pd suami saya...(eh ade ke? harapnya tak kan terjadi la ye..8-))



Dia Milikku-Yovie & Nuno

Semula ku tak tahu
Engkau juga tlah ingin memilikinya
Bukankah ku lebih dulu
Bila engkau temanku
Sebaiknya tak mengganggu

Dia untukku, Bukan untukmu
Dia milikku, Bukan milikmu
Pergilah kamu, jangan kau ganggu
Biarkan aku mendekatinya

Kamu tak akan mungkin mendapatkannya
Karena dia berikan aku pertanda juga
Janganlah kamu banyak bermimpi
Oh..

Dia Untuk aku
Bukankah belum pasti
Kamu juga kan jadi dengan dirinya
Dia yang menentukan apa yang kan terjadi
Tak usah mengaturku

Dia untukku, Bukan untukmu
Dia milikku, Bukan milikmu
Lihatlah nanti, Lihatlah saja
Biarkan aku mendekatinya

Kamu tak akan mungkin mendapatkannya
Karena dia berikan aku pertanda juga
Janganlah kamu banyak bermimpi
Oh..

Kusarankan engkau mundur saja

Dia untukku, Bukan untukmu
Dia milikku, Bukan milikmu
Pergilah kamu, Jangan kau ganggu
Biarkan aku mendekatinya

Kamu tak akan mungkin mendapatkannya
Karena dia berikan aku pertanda juga
Janganlah kamu banyak bermimpi
Oh..

Dia untukku, Dia untukku
Dia milikku, Dia milikku
Lihatlah nanti, Lihatlah saja
Biarkan aku mendekatinya

Kamu tak akan mungkin mendapatkannya
Karena dia berikan aku pertanda juga
Janganlah kamu banyak bermimpi
Oh..

Dia untuk aku
Bukan..Dia untuk aku

*credit to liriklagump3indonesia.com

*sebenarnya guwe udah jatuh suka sama ini lagu. OST drama Cinta Kirana @ AstroRia. once dh start layan citer ni ms maternity leave ritu, lansung dh melarat nk tgk saje, wlpn kekadang tu termissed gak even dh berulang kali Astro dok tayang...

4 comments:

Anonymous said...

Saspen den.. huhuhuhuhu :Dangah pasal susu tuh.. i setoju kalu u mkn kurma.. mmg byk dugaan nak Fully |Bf nih.. tp kalau kuat semnagat.. InsyaAllah.. yg penting hati mau senang..

angah`izza said...

kakghazi: timer kaseh ye kak.. =) ya..yg penting hti mo senang o/

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

tertarik dgn pic fazal hug abh die.. time nih mst abh die da nk fly kn.. sdeyh jer.. :(