Wednesday, November 10, 2010

Hati berbunga..senyum berbunga..

kerana...
saya mendapat bunga drpd suami terchenta pd ptg td di opis
im luving it! (wah..mcm mekdi pulakk)
saya sangatlah...teruja dgn kejutan ini
tenkiu sayang..tenkiu so beary muchh for this sweet luvly gift..
:D
ade lori ade bas ye..hari lain nnt ayg akn balas, Insya Allah.. ;)
lain kali boleh la buat la lg yer kejutan camni..i laike~


Teringat pada komen en suami baru-baru ini..

En Suami: Kiranya abg ni bertuah tau.ayang ni even dh beranak dua pn, tp rupa tetap maintain mcm dulu.
Saya: ye ke..?
En Suami: bdn tu tak lg la..tp rupa ayg ttp mcm dulu..manis je abg tgk. bdn boleh kecik kn lg nnt
Saya: (wahh..hati terus berbunge..)
En Suami: Ayg ni tak la cun..tp manis. Manis pd pandangan abg..Kiranya bole menenangkn jiwa abg la bila tgk ayang
Saya: (hee..sukanya.tak cun pn takpe lah..yg penting tetap manis dipandang suami. Alhamdu Lillah..itu pn sudah cukup utk saya
:D )


To my dear..
I miss you even more than I could have believed
and I was prepared to miss you a good deal..
LOVE U SO MUCH!

5 comments:

mar said...

wah!!!bestnyer...jeles...hehhe

amiza said...

so sweet!!

yana said...

suweeetnyeeeeeeeee...jeles tauu :P

angah`izza said...

mar, miza& yana: mmg suweet..request la duwe, amir & cd buat cmtu gak, hihii..skali skala kn..syiokk~

eVy-D-YaNa said...

salam angah~

hehe...tag angah kat sini

Wardah Ilmu First Giveaway

rajin2 buat la ya..thanks~

kem slm syg n pelok cium kat mufazzal & wafiyya~ :)