Tuesday, April 12, 2011

i'm back! seronoknya cuti...



Salam kepada semua.
saya telah kembali ;)
kembali semula ke utk menjalani life as before. tp harapnya kembali kali ini dgn lebih bersemangat, sihat, ceria lebih cool ya =)

45 hari. (sangat singkat)
ya..itulah tempoh masa selama saya bercuti tanpa gaji. demi suami dan anak-anak, saya tak kesah punye..tak gaji pun takpe, rezeki tetap ade juga jika diizinkan Allah..
yg penting my family comes 1st!

selama tempoh bercoti, lebih 3 minggu saya habiskan masa di Labuan bersama incik suami dan anak-anak. yeaww..sungguh la seronok ya amat. dpt celebrate besday 2 hero pujaan hati saya bersama² (as yg tertulis di entry sebelum ni), yg penting dpt spent masa bersama. the most value moment in my life is when me and family can sit together, lakukan perkara yg seronok bersama-sama walaupun hanya sekadar makan ais krim McD! B-)
then, saya sambung cuti-cuti tak bergaji di kampung mertua saya pulak sempena meraikan kehadiran 2 'orang baru' dlm family mertua saya.

*kenduri di Nadiah& Dekman di Taiping
*see..lil' hero yg kacak bergaya tu.kalah anuar zain ngan fahrain ahmad beb..B-)

*kenduri di sebelah pihak pengantin lelaki..
on 31st March, incik suami sudah kembali semula ke Labuan menyambung tugas demi negara. part ni la yg TAK BEST ni. so tak mau citer dah.. (kang tak pasal-pasal nangis kt ofis)

nota di kaki: ramai opismate saya tegur, "u nampak makin susut.." ehemm..ehemm~

1 comment:

m.e.m.e said...

ehem ehem apa rahsianya???