Wednesday, June 1, 2011

Kelmarin...

kemarin..
saya beli nasik lemak di kedai pakcik misai dekat taman perumahan saya. tiba² teringin nk bekfes nasi lemak lauk sotong. asik dok mkn roti bakar je, boring pulak.nasi lemak lauk sotong= RM 3! makhaiih..bile masa la pulak naik harga ni. mungkin sbb dh lama sgt tak membeli nasik lemak itu yg sebelum ni RM 2.50 je. tak agak2 pakcik misai ni, naik mencanak 50 sen trus. petrol pn naik 2,3 posen je..

kemarin juga..
Heroin saya, An-Nur Wafiyya tersepit kepalanya di celah kaki meja makan di dapur. gamat sehh..kelam kabut jadiknya. ntah macam mana la nk jadik camtu. dengar nangisnya lain macam je..tau-tau mama saya dh kelam kabut panggil mintak tolong. ms saya sampai tu, tgk abg Mufazzal dgn aksi heronya cuba menarik keluar Wafiyya (gigih dok menarik pinggang adiknya). mujur la takde apa-apa yg serius. Wafiyya pn menangis kejap je..merintih je yg lebih..tp yg paling tak tahan dok merengek "anah...anah.."

*anah= angah. panggilan saya di rumah. huu..jenuh dok ajar dia ummi, tp anah juga yg disebutnya..~
**dok nampak-nampak An-Nur Wafiyya bakal beraksi lasak spt abg Mufazzal juga..bole selim lg la nampaknya i lps nih..hikhikhik B-)

bwh meja makan ni mmg tmpt feveret dia kt dapur
sket hari lg jadi geng beregu la derang utk 'kemas' rumah



2 comments:

Fazira Albaijure said...

uik. tersepit kepala kat celah meja..? mmg aksi sgt heroin ;)

-T.e.d - said...

sweetnya pic yg tido berpeluk 2 beradik tu