Wednesday, September 14, 2011

saya nak update macam-macam cerita, tp semacam takde masa je..

wahh..title post dah macam kaksarah jugak..panjang berjela.
saya hanya type apa yang terlintas je kt minda saat ini sementara tgh break lunch hour ni.

sebelum itu, SELAMAT HARI RAYA 'AIDILFITRI buat teman-teman, sahabat-sahabat dan all readers yg singgah ke blog saya.
bizi.
ye..saya sangat bizi dgn kerja yang tak pernah habis sejak blk dr cuti raya. komitment tugas yg dilambakkan di opis membuatkan mood saya utk meng update blog yg tak seberapa gah ni asik tergendala. nk update kat umah..alahaii..kena tunggu jam 1, 2 pagi la nmpk nya selepas askar-askar kenit saya tido. masa yg ada di rumah perlu diguna sebaik mungkin utk hero dan heroin saya..

cerita raya saya rasanya boleh dikatakan sama je dgn org lain. raya tahun ni happy and sangat bermakna sebab dapat beraya bersama husband and anak-anak yang sedang membesar.lebih happy bila saya dpt celebrate 1st raya bersama both famili,family mertua and family saya pd sebelah malam nya.

Mufazzal sgt la ensem mcm abahnya in wearing baju melayu lengkap bersampin+songkok and Wafiyya comell la tersangat in baju kurung cotton sedondon dgn umminya..tak caya ce tengok gambar ni..hihihi ;)


Mufazzal& Wafiyya beraya di Taiping bersama sepupu mereka, Raihanah& Raudhah...


* baru perasan rupanya gambar raya husband saya takde dlm simpanan phone saya. sorry ye yang..
**tapi memang la tersangat ralatnye sebab tak sempat nk bergambar bersama in baju raya sedondon tahun ni. takpela..nnt kita tunggu raya haji atau bila-bila ada ms terluang utk bergambar bersama eh..

2 comments:

Unknown said...

sama je kita.. nak update blog dengan macam2 citer tapi tak kesampaian.. otak penat sampai tak tau nak start citer dari maner.. hehehehheh

amiza said...

angah, selamat hari raya!!cute je wafiyya dgn stail rambutnye tu..you're right, keje mmg tak pernah habis, never ending story..