Wednesday, October 12, 2011

hari ini saya ke ofis...

hari ini saya 'half day' kerja..
pagi ini saya perlu membawa Wafiyya utk 'follow up' chex up dgn Dr Arbai'yah di Bdr Br Bangi.
Alhamdu Lillah..kesihatan Wafiyya semakin baik. tak perlu lagi makan ubat, tak perlu lg amik ventolin puff..
Wafiiya seperti biasa, mmg seronok le dpt main kt klinik td, smp doc and nurse² kt situ pn dh aim dia as gegirl yg paling aktiv n lasak..haishh..mengah jugak ummi nya nk menengok n mengejar dia main kt sn. tu kalau ade Mufazzal lg la..semputttttt...~

Lps selesai chex up, saya settlekan pulak psl nk claim insurans Wafiyya dr pr*den***l. adess..mmg leceh sungguh. bila nk bayaq kt derang tiap² bln, senang je..bila kita nk claim, mak aihh..dgn medical report dr doc n hospital la..itu ini sebagainya. utk medical report je dh melayang RM 100..nasib badan. janji claim ttp claim!

lps setel smua urusan di Bangi, saya pulang semula utk menghantar Wafiyya ke rumah pengasuh dan singgah rumah kejap taruk barang, amik barang nk p opis pulak bagai..then, tru ke opis di Kelana Jaya. penat..ngantuk segala bagai..rs mcm malas nk p keje pn ada td. tp digagahkan jua...

dan akibat kelam kabut + penat + ngantok nk p keje td...dh suku perjalanan barula saya perasan kan ini...
apo nk dikato...gi jo la kojo dgn berselipar koboi je..(dh le selipar pinjam lak tu..layankan aje)

No comments: