Friday, November 4, 2011

Ombak Rindu vs Bicara Hati

Siapa ade novel Bicara Hati dan juga Ombak Rindu?
Boleh saya pinjam..??

Dulu-dulu...
Ms sekolah memang saya seorang kaki novel..Segala bagai novel saya baca.
Best nyer....
sampai pernah dapat award Tokoh Pembaca ms Form 2, hehee ;)

Kini...
Dh lama saya tinggalkan habit yg sangat bermoral itu..
Rasanya kalau saya teruskan minat itu,
alamat..kelaparan la hero dan heroin saya yg dua itu..
akan tunggang langgang la rumah parents saya dikerjakan dek dua beradik itu..
akan kedengaran la 'radio live-streaming dr beberapa dj jemputan ' dgn volume super maximum di rumah saya dek kerana agenda+projek hero dan heroin saya itu...
kerana apa...
kalau saya dh dpt hadap novel, saya tak kan berganjak sama sekali utk buat kerja lain..

Kedua-dua novel ni mmg saya dh baca ms zaman-zaman sekolah², time muda belia jiwa remaja gitu..

Saya ingat² lupa je jalan cerita nya.
Tp rasanya saya masih ingat 80% sinopsis cerita Ombak Rindu.

Kenapa saya beriya nk baca dua novel ni?
Hehee..sebabnya
Ombak Rindu akan masuk panggung tak lama lg..
dan Bicara Hati akan bersiaran di Astro pd bln ini...
So, pd kawan² yg tahu mane nk dpt kn novel ni secara paling mudah..tolong...
Pinjamkan saya kedua-dua  novel ini..nnt saya janji saya pulangkan blk..

nota dijari:
ade tak website yg provide boleh baca novel secara online?
Mungkin last ikhtiar..harus la dibeli juga nampakanya..hmm~

memory remains...~
 
*gambar ihsan uncle gugel

*update: yeay..saya sudah jmp link bicara hati..nun di sini:
http://mulotbua.blogspot.com/2009/02/novel-bicara-hati-bab1-bab3.html

2 comments:

Unknown said...

uits.. lama tak nampak.. hehehehe

rubaizah said...

akak pun suka baca novel masa zaman bujang... kalo dah baca tu mmg x mkn minum.... dok baring ja atas katil baca sampai abis..