Tuesday, January 9, 2007

kenangan terindah 2006


pg td p keje cam bese sepanjang dlm keta bertemankn celoteh K&K pg di era.wlpn dlm keadaan weng² pewai+ngantuk tu,sempat lg dgr topik pg td.tajuknye "Kenangan Terindah 2006".huhu..mcm² citer aku dgr,kelakar ade,tumpang sronok pn ade..so alu pn pk gak ape la kenangan terindah aku in 2006?

starting on April la: rs nya:
during my 23rd bufday. i got surprise gift from yayang ms blk umah.celebrate my bufday 2gether wif my famili n mama yeen's famili n aso my dearie yayang..nice moments..=)

May:
*1 May 2006-spent time to de fullest wif yayang,abg k n kakshida kt tepeng.jln² gi mkn angin kt lake town bukit merah,safari taiping n bukit larut..diuji masak oleh ayah n mak (bakal mertua)
*involved dlm preparation penutup perayaan 40thn Silat Cekak.aku kosentret kt projek video korporat PSSCM yg mana merupakan aku nye Final Year Project kt UTP.wlpn penat n byk kekangan&masalah, tp aku ttp seronok&rs bertuah dpt memberi sumbangan kpd persatuan.terima kasih kpd Tn Syed dan abg arep serta team projek video korporat yg byk membantu dan member tunjuk ajar secara x lansung..

Jun:
*terlibat dlm majlis penutup Perayaan 40thn Silat Cekak yg didakan besar² di Ipoh.paling x bole lupa ms demo perdana (demo besar² an tu) kt padang polo ipoh.
*hehe..yg pasti, bln 6 ni adalah masa² terakhir aku bergelar student UTP...las day as student in UTP - 19 June 2006

July:
*of kos la ni bln paling terindah bila aku dh bergelar tunangan kpd Ahmad Azwad Ahmad Azali pd 1 Julai 2007.Majlis yg amat bermakna dan membawa byk perubahan dlm hidup aku.

Ogos:
*18 Ogos 2006- my besfren's wedding (credit to sarah..~)
*27 Ogos 2006-Yeayyy!!! anakmama dh grad =)

September-December:
rs nya xde ape yg menarik laa..as a normal life la...tp ye la x sumer nye indah, dlm kenangan terindah tu, masih jugak kiter lalu kenangan yg pahit&sedih...huhu~ spt bait² lagu farhan AF4 "aku saje yg tahu.."

No comments: