Tuesday, January 23, 2007

minggu yg penuh pelbagai cerita

isnin-15/1/2007
arini aku malas keje, so ckp kt bos aku sakit mata.huhu...since mlm sblm nya lg aku dh set mind xmo keje.mlm nye aku gi majlis ijazah yg diadakan di Jln Kent.Biarpon ingat² lupe jln ke umah persatuan, aku redah je, smp awal la jugak biarpun terlajak jln.Bkn nye xtau jln, tp sblm ni tiap kali p sana lain² versi jln yg aku lalu(almaklumlah pegi dgn org).AlhamduLillah majlis mklm tu berjalan dgn baik skali.ramai gak kehadiran,aku pn bkn kenai sgt lg dgn ahli² cni, tp dh name pn dok dlm 1 persatuan,1 Guru,so selambe jek..aku gerak blk mlm tu agk lmbt, around 1.15 aftr majlis selesai&Guru Utama blk...by 1.35am aku dh selamat smp umah

selasa- 16/1/2007
arini stat turun ngajar klas UPM..gerak dr umah pn agak lambat sbb blk keje lmbt, on de way nk ke upm, aku sangkut kt traffic jam, rupanya ade accident, ms aku lalu tmpt tu, ternampakla sesuatu yg blom pernah aku nmpk b4 ni, 2org mangsa terbaring kt tgh jalan..huh, Tuhan je yg tau prasaan aku ms tu,menggigil gak la satu badan ni..langsung trus kol mama inform psl accident tu..selamat kah lelaki (penunggang motosikal) itu?
ngajar di upm ok, cuma terpaksa mengejar masa yg cuma 2jam tu je...

jumaat- 18/1/2007
kt ofis mmg sengal minggu ni, keje xde..kalo ade pn sket sgt la...huh tgh hari tu tetiba nadia panggil, rupanya ade kebakaran kt kg baru.clearly nmpk 3,4 umah hangus dijilat api yg agak marak tgh hari tu, after smayang jumaat.aku just tgk dr ofis je..jelas nmpk keadaan ms tu mmg kelam kabut..camner la nasib mangsa kebakaran tu?

No comments: