Monday, April 20, 2009

i'm back!

syoknye dpt blk kampung =D

aku dan Mufazzal slamat smp di KL kelmarin (sabtu) tgh hari. mmg saje wat BIG surprise kt mama, ayah& sumer family aku. tak terkecuali jugak surprise untuk famili mertuaku. surprise nye kami tak bagitau nk balik.tau-tau je dh tercegat sambil renyeh wat muka selambe ckp "surprise". mau tak melompat melantun mama, ayah, adik2 aku n famili mak n ayah mertua aku. kira surprise yg menjadi jugak la..tenkiu yayang krn bekerjasama dgn tekun dlm menjayakan plan kita ni. terer gak abg mengayat sumer yg terkena.nyeh..nyeh..

so, ronggeng sakan le aku dan Mufazzal blk kampung kali ni sbb agak lama gak nk bercuti di kampung.kesian abah tinggal kt umah sorang-sorang....baru 2 hari dh rs rindu sgt kat abah.

WE MISS U ABAH!~

1 comment:

Fazira Albaijure said...

o ada kat sini la ye. slmt bersemenanjung! hehehe