Thursday, April 23, 2009

JALAN-JALAN

Jalan-jalan di minggu yg pertama bercuti ..

Saje nyibuk-nyibuk nk ikut ayah gi Putrajaya. Ayah sibuk bantu sepupuku,Hawa untuk futher study di Cairo (Kaherah). untungnya cousin aku ni, ade rezki muda-muda dh dpt p 'tempat org'. 

Setelah settle segala urusan di Jabatan Pendaftaran, ayah aku bwk kami pusing-pusing Putrajaya dan sempat kami singgah minum petang di Masjid Souq. Sebenarnya ni la kali pertama aku btul-btul dapatjalan-jalan kat putrajaya,nyehnyeh..rumah tak la jauh sangat,tp ntah nape tak pernah berpeluang nk jalan-jalan ke sana.Alamanda pn aku tak penah masuk lg.huhuhh..dasat sungguh aku ni sejak menjak dh jadi org Labuan ni.

Hero kecik aku ni ape lagi, punya sakan la dia berjalan,mentang-mentang dh 'dapat kaki' dan bole nk lari..buka main syok dia jalan menonong ke depan, merata dia pusing.ummi dia la yang tak larat nak kejar. tu blom kira dia sibuk nk memanjat. Takpelasayang ummi..sementara kita balik kampung ni, jalan la puas-puas, nnt dah balik Labuan kita dh tak bole nak merayau-rayau cam kat sini.

Aduhaiii hero ummi...~


3 comments:

Yana said...

angah!!! syok nya gi jalan2...neh check dis out --> http://templates-gallery.blogspot.com/

chillsberry said...

seronok dan jeles. jeles tgk anak ko dah besar panjang :)

angah`izza said...

yana-tenkiu eh
amin-kalo dh ade jodoh tu, cpt2 le kawen,huhu