Monday, May 25, 2009

Anniversary

Arini genap ulang tahun perkahwinan aku yg kedua bersama suami yg tercinta. Sudah 2 tahun berturut-turut kami celebrate annversary berjauhan.sedih? mmg sedih...last year, sbb aku masih di sini di rumah mama, hubby aku di Labuan sebab ms tu dia br ditukarkan ke sana.This year, sebab aku balik holiday dan kebetulan menunggu surat tawaran panggilan interview dr T*lek*m M'sia.

Mungkin ni ujian dari-Nya untuk lebih menyatukan hati kami. Syukur aku pd-Mu Tuhan, hubungan ini masih lagi kekal bahagia dengan penuh kasih sayang tanpa ade rasa sedikit pun perasaan kecil hati atau curiga di antara kami. Hanya Dia yang Maha Mengetahui betapa kasih+sayang nya aku pd Ahmad Azwad yang sentiasa bertakhta di hati ini..

Moga hubungan kasih sayang antara kami berkekalan ke akhir hayat di samping si comel Mufazzal yg semakin banyak ragam dan keletahnya, insya Allah...

utk abg, i love u so much. tiada ape yang mampu ayg beri selain rasa kasih, sayang,cinta dan hormat sepenuh hati ayang untuk abg..i'm alwayz by ur side dear
i love U more than u know~


*huu..sempat le spend time bersama kat ym.dapat gak le tatap wajah suami kesayangan via webcam. ummi& mufazzal rinduuuu kt abah...~

1 comment:

eVy-D-YaNa said...

Tahniah~
semoga kebahagiaan berkekalan selamanya, insyaAllah~ :)