Tuesday, May 26, 2009

Saat ini

terkejut..
terkesima..
termangu aku seketika 
pabila mendapat khabar berita 
insan yang aku hormati, aku kasih, insan yang aku rindu 
setelah sekian lama tidak menatap wajah yang senantiasa bersih dan tenang itu kini uzur..

sedih, hampa, kesal... 
kerana aku masih belum berpeluang untuk menziarahinya
menatap wajah yang sekian lama aku rindu itu..
mencium tangan nya memohon ampun dan restu seperti mana yang selama ini mampu aku lakukan..

hanya doa yang mampu aku hadiahkan kepadanya moga Allah memberkatinya, melindunginya dari segala kesusahan,keburukan dan kecelakaan. 

moga aku diberi peluang untuk bertemu dengan nya...,insya Allah

Semoga dirinya senantiasa sihat dan selamat di bawah lindungan Allah S.W.T

2 comments:

m.e.m.e said...

angah...kak nura pun sedey...dh ler jauh n sorang pastuh tak dpt nk p tegk pun wajah itu...huhuhuh...bg email blogger awak akak add awak...blog akak private..hehhehe...kawan2 jer...GANBATTE ok dgn interview tu...

angah`izza said...

kak nura..
rindu nye kt akak
ni email angah yer- izzaali@gmail.com