Friday, October 2, 2009

MASIH...

kwn2 yg lain dh siap m'update blog. ade yg aku tgk dh 2,3 entry br pn dh selamat di update after cuti beraya..
aku..
huhu..masih belum sempat utk m'update ape2, apatah lg citer2 & gambar2 di hari raya

terlalu sibuk dengan tugas?
ya..memang bizi, mengejar masa utk update& maintain database users tambahan pula di ujung&awal bulan...
masalah?
yaa...peribadi, masalah luaran & dalaman..
ape lagi?
masalah HATI

kadang2 bila berfikir secara singkat, terasa bosan betul hidup seperti ini..
tp tatkala berfikir secara matang..aku seharusnya bersyukur dengan ape yang aku lalui,aku peroleh sekarang..

sesungguhnya..aku terlalu lupa..terlalu leka, terlalu alpa..(dh byk melagha kot selama ni)

"Ya Allah..tetapkan lah hatiku dlm jalan yg diredhai-Mu.."

aku perlu kembali teruskan perjuangan itu..
perlu berusaha..
jika tidak berjaya,
anak ku kelak akan menyambung perjuangan itu..,insya Allah~



*mm..ape sebenarnya aku nk citer utk entry ni??

No comments: