Thursday, October 29, 2009

update yg agak lambat

huhu..lama nya tak update blog. masa agak tak mengizinkan. ni pn curik masa keje di ofis jap sementara nk tnggu lunch hour. dh lama aku tak update blog. terlalu bz dgn keje, blk umh mmg dah tak online. cukuplah 8jam di ofis mengadap pc sepenuh masa. lg pn laptop masih bermasalah lg. nape la en laptop ni, harus dihantar semula ke Ac*r Srvice Center. blk umah harus lah mengadap hero kecik yang semakin byk pe'el (kerenah) nya..
Sebenarnya baru skang la sempat nk upload gmbr yg baru tak baru la..(gmbr raya). disebabkn gmbr dlm hard disk dan laptop lak rosak. so, terpaksalah aku mintak tlg en asben emel kn gmbr2 raya yg lps utk aku upload di blog ni..(mengenangkan dh lm aku tak update fs, lg plak skang ni sumer org lyn fb je..dan aku takde akaun fb pn! (malas nk sign up)
gmbr2 ni sekadar upload, tak sempat nk edit ape kt photo*cape ke photoshop ke..(kena kejar masa, masa itu emas!)
[ raya with my family-mama, ayah, alang, elis & adik]

[my happy family-dearie hubby& my lil' hero]

[ mufazzal & hana-masing2 photostat muka ayah derang]


[raya with tok ki& tok- hubby's grandparents]

[raya ke-3 di BM rumah Guru Utama-with kakYang+mifdhal & wife abg mafia(lupa lak nama)]

No comments: