Thursday, January 6, 2011

NAIK vs TURUN

sumer benda nak naik :D
dr petrol..gula..susu tin (mujur susu anak tak naik)..
sekarang ni isu minyak masak pulak. pak menteri kata takkan naik..
tp mungkin kah akan naik, sebab tanda-tanda akan naik dh nampak..
gaji saya bila mo naik? huhu..(demand nya)

yang turun nya adalah..
mood untuk bekerja! :D
hah, teruknya..awal-awal tahun lg semangat kerja dh turun, apa mcm ni??
i need rest! (eh, tak cukup ke cuti yg selama ni company bagi?) tidak! (huhu..demand lg)
saya perlukan cuti yg panjang utk spend time dgn suami dan anak²..
harapnya cuti saya akan diluluskan, Insya Allah~

nota dijari:
satu lg yg turun ialah berat badan saya..yeayyyy!!
:D
(another 6kg to go!)

nota dikaki:
bila la nk jadik bos ni?
nak ade bisness sendirik..saya la boss, saya la pekerja.
masih mencari², mengintai² peluang yang ada..but not MLM! (haha..)
harap dipermudahkan-Nya
untuk terus berusaha mencarik rezeki yg halal di dunia yg sementara ini...

3 comments:

amiza said...

tu la, bila la gaji nak naik, it is not demanding actually but it helps to motivate us!!

eVy-D-YaNa said...

woah...angah, cm mana turun berat bdn?? share la cket...heee~



Talk of A Soul

eVy-D-YaNa said...

Silat bantu lahir graduan berkarisma