Tuesday, February 8, 2011

Lagu ini utk incik suami lagi..

mood copy paste lagu lagi..dedicated lagu lagi..

utk siapa lagi kalau bukan utk Incik Suami tersayang =) saya sangat lah suka dgr lagu ni sekarang selain lagu Kuberjanji Kerna Cinta~ B-)

bukan la takdak idea nk berblogging..tp lately keje byk la pulak and ade komitmen lain yg lbh dan perlu diutamakan setiap kali tgn ni log in nk m'update blog yg tak semenggah mane ni, huhu..

utk suami saya, En Ahmad Azwad ....

walaupun tau dah musti abg gelak nye bila ayang dedicate lagu ni sbb incik suami saya nggak b'kenan pd sang penyanyinya..huhu (well...lelaki maner tak jeles sama itu Anuar Zain kan..kan..)

abg musti suka jugak lagu ni tau. suka pd lirik and de' meaning of dis song ya..musti lps ni abg lagi sayang kt ayg kn, nyehh..~ ;)

Sedetik Lebih- Anuar Zain

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

Lyrics by:

EDRY ABDUL HALIM- KRU Publishing Sdn Bhd


* tgh mancarik masa yg sesuai..yang pjg utk update lagi. byk sgt perkara yang berlaku yang nk di share sepanjang awal tahun ni..

1 comment:

Unknown said...

btul tu kak izza..time2 ni mcm2 nk kena buat..kalau bab keje lak, coordinator RNO mmg dh pening ni..