Friday, February 3, 2012

It's Feb 2012

Februari datang lagi....
Masanya sudah tiba..
untuk berfikir-fikir..merayau-rayau (blog walking maybe?), merancang-rancang perbelanjaan kerana di Februari ini saya akan meraikan ulang tahun kelahiran suami & lil' hero tersayang..


So, ape la plan hadiah utk this year. Aaa.masih belum terpikir lagi ni..Ade la jugak saya meng gugel² utk cari idea, hadiah ape yg sesuai utk abe tersayang..saya mau hadiahkan sesuatu yg saya boleh nampak cik abe saya selalu pakai/ gunakan..
ape yg terpikir?
  • jam - dah byk la pulak jam tgn nya, jam casual lain, jam sukan lain, jam p keje lain.so, kensel
  • spek/ sunglass..- dh ade 1 koleksi..yg tu je la dipulunnya..cantik dan saya suka. nk tambah lg ke? KIV..
  • gadget utk telefon/ laptop..- ohh..im not interested. tak berapa nk pandai bab² ni..komfem reject!
  • baju barangkali..- erm..tunggu hari raya / sale nnt je la..so, reject gak
  • kasut..- last year dh hadiahkan kasut utk main basketball..so, taknak kasut lg la this year. reject lagi
  • pen yg stok best²..- tak interested gak. tak nampak sgt pun nnt digunakan.
  • isk..ape lg nk bagi ni.....?? oh idea..
Utk Mufazzal de' hero pulak, ape la agaknya hadiah yg sesuai eh utk anak ummi ni nnt?
  • basikal baru? - basikal lama masih elok..
  • permainan? - ape jenis mainan lagi nk bagi kt hero kecik ni? slalunya paling bertahan brg mainan nya pn, koman² 3 hari..ade gak yg tak smp sehari (stok mainan yg biasa²/ murah la..)
  • baju/ seluar/ kasut? - kerap gak beli..
  • bahan bacaan- dh byk..ade yg tak terbaca lg pn ade
Argh...ummi blurr sudaa...takpe ade masa lg utk survey..mencari hadiah yg sesuai utk Mufazzal nnt, insya Allah..;)

 

No comments: