Friday, August 10, 2012

Ternyata Jarak Pemisah bukan alasannya..Tuhan Jagakan dia

Sudah seminggu husband saya menjalani kehidupan dan ibadah puasa di Montreal. Maka, seminggu jualah kami berjauhan beribu batu jauhnya..yang mana berbeza masa 12 jam jua kiranya..

Alhamdu Lillah..selama seminggu ini husband saya setiap hari menghubungi kami, bertanya khabar saya dan anak2 sama ada via phone call, WhatsApp malah jua vcall @ Tango.

Maka terubat jua rindu kami semua pada Abah...:)

Buat Abah.. (harpnya jangan jemu dengan pesanan ini, hikhik)
Jaga diri baik-baik..
Jaga makan minum baik-baik
Semoga berjaya dlm perjuanganmu
Semoga memperoleh rezeki& ilmu yg barakah
Kami di sini sentiasa mendoakan abah di sana, Insya Allah....:)

p/s: berkawan baik dgn Ustaz Mohaimin tu tau..grab and share sebanyak boleh ilmu yg dia ada

***************
Tuhan Jagakan Dia
Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
******************
Lagu: Tuhan Jagakan Dia, by Motif Band



1 comment:

rubaizah said...

uhuk.. cedihnya... tp x pe.. lepas ni mungkin dpt rezeki lebih..