Saturday, February 21, 2009

yeay!

pg ni tetibe bgn awal(huhu..nmpk sgt slalunye bgn lambat).pg ni kol 10 mama,ayah,alang,elis&adik akan sampai dr KL dgn penerbangan AirAsia.yeah..rindu bangat nk ketemu famili aku yg dh hampir 2bln aku tak jmp.ayah&mama yg plan nk dtg sini,nk celebrate besday Mufazzal yg pertama esok 22 Februari 2009.kata ayah sebelum ni "kesian..cucu atuk nnt sambut besday yg pertama dgn ummi&abah je.."

aku&husband dh mulakan operasi berkemas umah&prepare segala keperluan utk famili aku dtg since laswik lg.fuhh..sungguh bersemangat btol kami.mlm td sempat lg aku masak kek kukus coklat.(sebenarnya br nk try multi-function cooker yg mama bagi ms blk kampung raya aji yg lps,huuhu).percubaan yg pertama,hasilnya memberangsangkan!aku pas kt jiran-jiran sorang sket,dan komen mereka "hmm..sedap!,takla manis sangat.bolela budak-budak nk makan." yes!yes!!pandai jugak anakmama ni masak.hahaa..biarpon ia hanya menggunakan tepung campuran segera (yg jugak dikirim oleh mama!).aku cuma perlu masukkn telur,minyak masak,susu&perisa vanila.

p/s:to alang,elis&adik:
"wehh korang...akak korang ni dh bole dikatakan terer masak tau!cuma rajin tak rajin je nk mencuba resipi baru.see de' leg beb..~"

erkss..gmbr kek tak dan upload.suda di delete oleh husband ku dr desktop laptop ni.isk!

1 comment:

Fazira Albaijure said...

hepi belated besday!! :)