Friday, July 24, 2009

TUGASAN

saya sudah dpt tugas..
tugas saya as Business Analyst (cam yo yo oo gak la bunyi nyer kn..?)
tugas saya perlu sentiasa deal dengan user dan developer untuk maintain& enhance dua sistem; iaitu;
  1. CARES (Curcuit Assignment Routing Engineering System)
  2. CRIM (Change Request & Inquiry Management System)

agak berat tugas ini?

YA. memang berat. saya perlu tahu+faham user requirement to enhanced those system seterusnya kena faham jugak what the developers have to do. bukan senang nk keje di unit IT Application ni rupanya. selepas ini saya akan sentiasa berkawan dgn MSQRY32, SQL Plus, Online ISDN dan macam-macam lagi programming language yg perlu dipelajari nanti....

semoga saya dapat mengharungi segala rintangan+dugaan yang akan tiba nnt dengan jayanya, insya Allah

moga DIA tetapkan hati ini untuk terus berusaha mencari rezeki yg HALAL dan diberkati-Nya...

amin~

No comments: