Friday, January 27, 2012

Berpindah Ofis

Our unit has moved to TM Annexe 2, next to Menara TM in Bangsar this day..

*ihsan en gugel*

Selepas ini saya tak perlu lagi stress dengan perjalanan yg jauh+ traffic jam+tol+petrol encik wira..sebabnya saya akan ke office dgn menumpang rempit mama saya ;)

So, selepas ini boleh la saya spend lebih masa utk menyiapkan Mufazzal ke sekolah pd setiap pagi..


*Saya suka dgn tempat baru saya. Dok sorang², no sharing table, kaler merah+putih lagi..sungguh ceria ;) tp tula..Cikpuan Manager la pulak dok kt belakang saya, huhu..

2 comments:

rubaizah said...

akak pun pindah gak.. dpt cubicle sorang.. tp bos kat belakang.. uhuh

angah`izza said...

kakbaizah: akk pindah mane?huhuu...sama la kita ye..nk m'blog ke..ape ke..kena la kaver2, hihii..[;)]

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me